Jump to content
Ghost Recon.net Forums

Recommended Posts

You should check out Nedstat.

Register for a free basic account. From there you can check your traffic and place information of it on your site which can be viewed by visitors.

Its simple and its a decent company.

Good Luck, BlueRose_76

Edit; crap, cant get the link straight. howmany netstatds and nedsdats are there anyway. :angry: Okee, now the link is fine. :rocky:

Edited by BlueRose_76
Link to post
Share on other sites

Oh sorry for not mention it; its is a service, not a script for in your site code. Its very handy tho. After you register your account, with details of your site which they monitor, you can log in and check your stats online.

Regards, BlueRose_76

Link to post
Share on other sites

Actually, IMO it's better to have your own program running. In apache, (which is what you're running stinger?....) you have a file called access.log which is a log of all access to your apache server. You get a program that parses the entire access log and generates a report. I would recommend these two....

Webalizer and AwStats. Google for em. They run as scripts on your server and are fairly easy to setup. HTH. :)

Link to post
Share on other sites

Download the log files and run an analyzer that runs in windows.

I love Funnelweb analyzer, but my demo just ran out and I can't even see a buy link on the site!

There are plenty of other apps that will print nice reports from your desktop.

Link to post
Share on other sites

@Rocky, Funnel Web works perfectly and its real easy thanks.

@Firefly, thanks for the suggs but they are way beyond me now. I normally pick things up very quick but webdesign and hosting is apparently not,

Link to post
Share on other sites

You dont care about how many visitors have been to my site! :( lol It's gone now just for u ;)

With it gone the access is quicker to my directory.html page since I don't have to connect to 123.com :)

Edited by Stinger
Link to post
Share on other sites

cool....you might wanna change the background though the grey kinda makes the black not really stand out like the black does on white

LOL...I was looking at the pics.....yeah I know your secret I saw the one called...horny.jpg....you bad bad boy :P

Edited by Kamakazi
Link to post
Share on other sites

lol, I'm surprised u waited for it to load on ur 56k. I should put my 300MB's of backgrounds up on there. They are really cool...well most of them anyways.

I don't think I could take a white background :( too empty feeeling.

Edited by Stinger
Link to post
Share on other sites

300 megs.......................................................................that would take me like oh.......34 hours to download....estimate but it is close

Hey did you build that with something like dreamweaver/frontpage or with good old notepad

Link to post
Share on other sites

That is a 100% done in notepad site. It's not great I know but IIRC I only started learning HTML on Sunday. I hate frontpage and dont know how to use/havent even installed dreamweaver in ages so its foreign to me. I learned the little I know from http://www.htmlgoodies.com/ and some help on the HTML from FireFly and RooK and then some help on the site from lots of people lol And whats the coolest thing is I am hosting it all 100% free :D

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...