Jump to content
Ghost Recon.net Forums

jAkUp

Members
  • Content Count

    82
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About jAkUp

  • Rank
    Recruit - 2nd Class
  1. Yup. I wanna play some co-op or something, and can not find a server. I played on a domination server a little earlier, it was pretty cool
  2. High end computers? lmao a 7600 runs it fine. Personally I think its great. Its not the same as GR, but that doesnt mean it sucks.
  3. Thank god theirs no respawns. Respawns (among other things) is what killed Lockdown. It turns a tactical game into a nub fest.
  4. OMG!!! MINE SHIPPED!!! Will Be here tomorrow the 2nd!!! I'm so excited :D
  5. I also preordered from UBI with next day shipping.. and it STILL has not shipped. I am not happy What a waste of money. I was hoping to get it early, but instead I could of saved all that money on shipping and just got it from EB. Lame.
  6. Umm.. people have the full game already.. why don't you ask them?
  7. Yea, I really see no problem with females in this game. Nobody knows the future, maybe there will be females in 2013? You know just as good as I do. Years ago people thought that women would never do the stuff they are doing now.
  8. Its funny how you mention gamers with half a brain, when you don't even realize that Valve does not use FP16 for HDR. They are not using true floating point precision HDR. They are using a fake SM2 "bloom" effect. FP16 HDR + AA cannot be done without major workaround. PERIOD. It doesn't work on Oblivion, it doesn't work on Lockdown, it doesn't work on Splinter Cell, it doesn't work on FarCry, it doesn't work on Timeshift, it doesn't work on Serious Sam 2, and it doesn't work with BoS. It can be done with x1900xtx cards, but requires a major workaround, and is simply not worth it for 1% o
  9. No you don't, I hit cancel on the Ageia installation and the game works perfectly.
  10. Just cuz you're not having issues doesn't mean that others aren't. I'm seeing at least one in each squad having problems. One of ours has almost identical rigs to another one and the game won't install. There's an .exe error. Alot of CTD's for others too, plenty complaining about it on the UBI forums. You're entitled to your opinion of course, but for you to think cuz your rig runs it ok that no one else has issues means either you are clueless, or you don't care and are selfish. Either way, I don't care which it is. I feel bad for those that can't play it. Fair enough, but this happ
×
×
  • Create New...