Countdown until Ghost Recon Wildlands!

Warmongers Inc - Welcome and Congrats!

28 posts in this topic

Posted

If you figured out the entry to this forum, congratulations!

If you figured the password because you saw it posted somewhere else, welcome anyway!

So who has managed to register on the secret site yet??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

i'm in :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Well done Hammer, I think you are the first!

Are you in on the official site too?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

:ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Obviously far to simple to fool you for longer than it takes the kettle to boil Dannik!

I solved it using an online crossword solver LOL, took 2 Google's though, the first site failed to find the word.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Me too :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Well done sidd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

I'm in - eventually.

I'm in - eventually.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Followed the link from Ghost Recon twitter and figured it out.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

The combination of Ubi's Twitter and Facebook pointing here today is putting the GR.net server under a bit of strain!

Glad you made it in though!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

:zorro:

putting the GR.net server under a bit of strain!

Yeah, Had noticed that >_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Well done Hammer, I think you are the first!

Are you in on the official site too?

Yes i am now :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

I'm in too. I thought the first word that came to my mind was far too obvious, so I spent some time trying some (far more ridiculous) words. Only then I tried the first one. And I was right lol :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

:hi:

:coolspeak:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Is it actually legit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

I'm in, but I don't understand what it is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Is it actually legit?

Legit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

I'm in, but I don't understand what it is?

It's a puzzle..... clues will come soon, unless you find them first.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

I'm in too !

Hi all, by the way - i'm new on this forum, and thrilled to be here.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

I'm in too !

Hi all, by the way - i'm new on this forum, and thrilled to be here.

Thrilled to have you, enjoy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

*waves* Yay, I made it!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

hello everyone :) and my lovely angel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

hello everyone. I'm in too.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

I am here :rofl:

And I am registered on the Official site also! :thumbsup:

Edited by mexicobob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Didnt see peoples replies. just figured it out. Went to www.warmongers.org.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now