Funny Cat Pictures

387 posts in this topic

Posted

What This Thread Is

I accidentally high-jacked another thread... oops. It kinda ran away with itself and... well, now this one has been started.

I'm making this an open thread for any submissions. I've condensed my already posted 90 pictures into two albums...

REMOVED - Dead Links

Anyone is free to post, just please follow the rules:

[3.8] Vulgarity Swearing is not permitted, it only degrades the forum and dilutes the debate. Posts of a sexual nature or of inappropriate images are included in this rule.

[3.9] Signature Images Please keep these images to a reasonable size, less than 480x111 pixels and preferably below 100Kb in size, and 4 lines in length for text sigs. This is for the benefit of users on a slow connection and to reduce scrolling.

[3.14] Large Images Please do not include large images directly in a post as it blows out the forum formatting and causes delays for dial-up users. Any large image (greater than 500 pixels wide) should be posted as a URL instead of as an Image, or resized down to 500 pixels. You can use the attach file button to attach large images.

I remind you of these rules, because... well, even having been here for many years, I forgot about our image restrictions. So, just wanted to give everyone a refresher. ;)

Image Hosting

There are lots of places to do it! The best places, that allows you to control size and post thumbnails are:

ImageShack.us

PhotoBucket.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

:rofl::rofl::rofl:

Nice pics n funny quotes! :lol:

OMG u have nore?? :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Hard to believe, but I have lots more. These are just some that I've posted elsewhere on the web... ;)

Huuumm, would you be so kind to zip them and upload them to rapidshare or something ?

Asking is worth a try, I love those pics. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Those were extremely funny! :rofl:

More.......MORE!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Alright, be patient while I grab some more today.

I would zip them, except that I'm hot-linking all of them. You can just save the pictures from this thread yourself. ;)

More coming later today...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

:rofl:

MORE MORE MORE

:lolup:

CC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

More coming later today...

I'm still waiting m8. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

ROFL..I used to have 2 cats..and this thread brought back some good memories :)

I laughted so much I darn cried here at work..lol. Keep 'em coming :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

11639205091163874218356gl4.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Thanks a lot. Those are some funny and cute pictures. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Thanks for those great pics !

:lolup:

CC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

YAY! New topic for your pleasure!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

''Scheming cats have secret plans'' been removed??! :huh::(

Wanna copy it..do you still have?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

It's the first pic on the first link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Yeah, the first post of this thread has all the ones I had posted before, just in one nice tidy place. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

its a good idea to back up your copies too: :whistle:

20070219pumpkinla7.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Reminds me of the cat I owned when I was a kid.

............I miss mister kitty cat. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Is this a funny panda pic thread or a funny cat pic thread? :unsure:

Well, pandas are furry and really cute. So are cats. Both sets of pics consist of a cute furry animal with a humourous caption, ergo I decided against starting a new thread as the panda pictures would most likely appeal to a similar audience (unless you are a panda-phobe, in which case you deserve everything you get).

Pandas rock. Don't mess with panda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

1161382101-drive.b.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Well, maybe it doesn't belong here but I have to post this. Blargh we already had Pandas so I'll post it here:

Knut the Polar Bear

0,1020,816111,00.jpg

"wassup?"

0,1020,816085,00.jpg

"YUMMY! Me likes brush!"

0,1020,816093,00.jpg

"It's all mine! Har Har Har!!!!"

0,1020,816078,00.jpg

"who are you? wanna play wit' me?"

0,1020,816097,00.jpg

"I've got it!!!!!!"

pure cuteness :)

:D

CC

Edited by CommandoCrazy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now